JUMP4FIT

FITNESS NA TRAMPOLINACH

Skakanie na trampolinie kojarzy ci się tylko z dziecięcą zabawą? To błąd! Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

Na czym polegają ćwiczenia na trampolinie, czyli jumping fitness?

Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

Dzięki różnorodnej technice jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.

Zalety ćwiczeń na trampolinie

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie. Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.


http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/cwiczenia-na-trampolinie-czyli-jumping-fitness_42334.html

Skakanie na trampolinie kojarzy ci się tylko z dziecięcą zabawą? To błąd! Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

Na czym polegają ćwiczenia na trampolinie, czyli jumping fitness?

Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

Dzięki różnorodnej technice jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.

Zalety ćwiczeń na trampolinie

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie. Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.


http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/cwiczenia-na-trampolinie-czyli-jumping-fitness_42334.html

Skakanie na trampolinie kojarzy ci się tylko z dziecięcą zabawą? To błąd! Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

Na czym polegają ćwiczenia na trampolinie, czyli jumping fitness?

Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/cwiczenia-na-trampolinie-czyli-jumping-fitness_42334.html

NOWOŚĆ! ZAJĘCIA DOSTĘPNE W BIAŁYMSTOKU TYLKO W SFERZE TAŃCA!!!

Jump4fit to nic innego jak bardzo intensywny trening cardio, połączony z energetyzującą muzyką. Ćwiczenia wykonywane są na specjalnie do tego przeznaczonych trampolinach, w połączeniu z muzyką dają ogromny wyrzut endorfin (hormonów szczęścia). Trening na trampolinach jest bardzo prosty i pozwala kształtować naszą sylwetkę w przyjemny sposób.
Dodatkowo ćwiczenia na trampolinach nie obciążają stawów, więc nie masz wymówki, żeby nie spróbować!
 
Dlaczego warto ćwiczyć na trampolinie?
- spala ogromną ilość kalorii, dzięki czemu tracimy zbędne kilogramy,
- przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu,
- dotlenia organizm i zwiększa jego wydolność,
- ćwiczenia angażują większość mięśni, dzięki czemu ciało stanie się zgrabniejsze i jędrniejsze,
- zwiększa koordynację ruchową,
- nie obciążają stawów,
-zmniejsza poziom stresu, może to dziwnie zabrzmi ale ODPRĘŻA! Daje maksymalnego energetycznego kopa i mnóstwo radości.
 
Kto raz spróbuje, nie będzie chciał przestać.


Przeciwwskazania
Ta forma ćwiczeń nie jest zalecana osobom z dużą nadwagą, mającym problemy z krążeniem, cierpiącym na zwyrodnienia stawów lub na choroby układu oddechowego (m.in. astma).


ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ W: 

KLIKNIJ TUTAJ ABY SPRAWDZIĆ AKTUALNY GRAFIK 


ABY ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE NA POWYŻSZYCH ZAJĘCIACH NALEŻY:

1. SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z RECEPCJĄ STUDIA ABY UPEWNIĆ SIĘ CZY W DANEJ GRUPIE SĄ WOLNE MIEJSCA.

2. ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE TELEFONICZNIE.

3. POTWIERDZIĆ REZERWACJE MIEJSCA WYKONUJĄC PRZELEW -> DANE (w tytule: imię i nazwisko, dzień i godzina wybranych zajęć), W WYSOKOŚCI 20ZŁ LUB W WYSOKOŚCI CAŁEGO KARNETU I OPŁATY WPISOWEJ -> CENNIK

4. POTWIERDZENIE PRZELEWU WYSŁAĆ NA: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


SPRAWDŹ NASZE FILMIKI:

1. LINK

2. LINK

3. LINK 

4. LINK

 

Face FanBox or LikeBox



Sfera Tańca informuje, że świadcząc usługi korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Pamiętaj, że wyrażona zgoda na korzystanie z tych technologii przez Sferę Tańca lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information